COPLE


COPLE ?
untuk ap ?
skidkan haty !
buang masa la .
Cople xsemestinya kekal lma . Zaman remaja bnyak mngajar kita .
pengalamn , dugaan yg diberi bnyak mmberi pengajaran kpada kita .
ZAMAN REMAJA bkan untuk memikirkan CINTA .
tfy e2uh lh knyataan ny bg REMAJA zaman sekarang .
CINTA sekrang ad pelbagai bentuk .
CINTA FB adlah cinta yg sukar untuk dipercyai .
you know y ?
org yg xpernah kita jumpa tiba-2 mntak COPLE ? ptot kh awk sume terima ?
sebelum bd kptusan pkir lh dulu seribu kali .
tfy , jika ak berada di tempat awk sume ak akn cept mnjwb TIDAKK !
sbb etuh lh jwapan yg pling tepat dan ringkas sekali untuk mnolak seseorng . bukan tolak untuk bg jatoh tuh .
hihic
CINTA MONYET , cinta dizamn persekolahan lh ,
biasa lh skunk nih bdak-2 5tahun on dh bnyak sebot pasaiy BOYPREN , GIRLPREN dhoh haiih
ap nuk jd . sdng kan kanak-2 tuh pon pndey bab nih xkta lh bdk-2 SMK kan .
tfy kan ., msa zman cinta-2 MONYET tuh adk-2 kita maen-2 surat , maen-2 kwin-2
haha . lawok kan tgok depa . tfy xpae lh diuranx kcik-2 xtau ap gyh . gtuh jd dia .
CINTA REMAJA , cinta remaja-2 skank nih smaken mnjadi-2
tmbah-2 lgy dkat skolah kita tuh . nank sked da nih mta ak dok tgok org dok buad maksiat hary-2
pgang sna pgng sinie . heyhey
ingat awk tuh baru COPLE tau bukan KAHWEN .
makk ai , sked mata nyah nah kau tau .hah , cinta remaja bnyak mmberi kesan kpada rmaja zaman sekarng terutmany canddte PMR . SPM tuh .
yela mna ny x , bila dekat-2 nuk xzam lh awk nuk clash , bila dkat nuk xzam lh boypren tuh bd pgai lh ap lh . kalu yae pon bg lh abeh xzam dulu baru korang nuk clash xpon cari pganti cpat-2 spya tiey xzam xdae lh tnsion en.
hehe . ok dak suggestion tuh ?
tafy kan . kalu dha lamae berCOPLE nih mang pyah nuk trima knyataan yg sidia tuh dh beralih arah kan .
ap-2 pon kita kna jga percaya cbb 2uh la knyaataan dia .
ap yg terbaik skunk LUPAKAN DIA CARI YG LAEN !
abez cita kan walaupon sukar tfy ituhla KENYATAAN NY.
bersbarlh , INSYALAH suatu hary ad PENGANTINY .
INGAT ! setiap ap yg berlaku pasti ad hikmahny !
renung-renungkan .
bye ,

No comments: